محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

گل گلدون من

تو که مهربونی

1391/12/14 11:06
نویسنده : مامانی
83 بازدید
اشتراک گذاری

 رفته بود دستشویی. بهش گفتم کارت که تموم شد از جات بلند نشو، من و صدا بزن تا بیام بشورمت. گفت باشه و منم رفتم. صدام که زد دیدم بلند شده و با دمپایی رفته رو پیفش. صدام بلند شد که:

 

محمدپارسا این چه کاریه کردی،مگه من نگفتم کارت تموم شد بلند نشو من و صدا کن ها؟

 

چی جواب بشنوم خوبه؟

نه مامان عصبانی نشو. تو که مامان مهربونی هستی.

زدم زیر خنده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

جشنواره بزرگ تولید کتابهای صوتی کودکان
14 اسفند 91 11:17
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت می شود درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و در اجرای این برنامه فرهنگی ما را یاری فرمائید.